Helvetes jävla piss.

Och där tog strimmorna av ljus slut. Helvetes jävla skit.
Jag skulle bara vilja skriva hela detta inlägget fullt med svordommar, bara en hel sida med rikitgt grova ord i alla språk jag kan och inte kan, söka på googe translate efter fler äckliga ord och sen bara skriva dom, ett efter ett.
Jag kommer snart göra det igen. jag känner det på mig, att om det fortsätter såhär med min idiot till pappa så kommer jag väldigt snart packa mina saker och dra igen. Rymma, sticka, lämna.
Problemet är att jag vet att det aldrig kommer funka hos mamma igen. Och det funkar inte här. Och det skulle inte funkat hos pappas ex. Och det funkar inte hos kompisar. Jag har absolut inget bra alternativ.
Det enda jag vet är att om det fortsätter såhär så kommer vintern bli lika jävlig som alla de förra.
Han skrek på mig igen. För första gången på typ ett år så skrek han. Ställde sig två dm från mitt ansikte och skrek så att han spottade, så mycket att ögonvitorna var röda på honom. Han beter sig som ett djur, och jag sitter i samma bur som honom. Fucking pisshelvete.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Sv. Jo jag förstår det:) tycker det är strongt av dig!

2012-08-07 @ 07:12:00
URL: http://rhenriksson.blogg.se/
Postat av: issa- SwedishSwag

Jag vet hur det känns! :(

Men allting brukar bli bättre senare, hoppas det blir bra med dej!

Kram<3

2012-08-07 @ 09:14:50
URL: http://swedishswag.blogg.se/
Postat av: Roya

Svar: Hehe japp, jag planerar lite :)



Och förresten, hoppas att allt blir bra...

Ska nog följa din blogg eftersom att den verkar riktigt bra.

Har bara läst två inlägg, men har fastnat!



Du är verkligen stark! Kram / Roya

2012-08-07 @ 10:11:55
URL: http://thisisroya.blogg.se/
Postat av: JOHANNAj

hejsan:D kika in i min nya blogg :D nice blogg du hade snygging i like it kram

Postat av: emma

vad är de som har hänt tidigare?:(

2012-08-07 @ 17:37:55
URL: http://emmaaalidman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0